Tro Hopp & Kärlek

Skolan

Publicerad 2012-01-30 12:58:12 i Allmänt

Jag har äckligt tråkigt och är vidrigt trött och saknar älskling sjukt mycket! Jag sitter i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja! Har ingen aning om vad det är då men aa. När jag har slutat så ska jag nog ta med mig min matte och ta och plugga lite hemma idag. Bara jobba lite i matte boken och lyssna på musik.. Ta det lite lugnt helt enkelt. Senare idag så blir det att dra ner till gymmet med linda. Sen så vet jag inte alls vad jag ska göra. Blir nog att lägga mig tidigt idag eftersom att jag är skit trött som sagt. Men ja, så är det och nu ska jag börja om typ 4 min eller nått. Tror faktiskt att jag började kvart i , men men

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela