Tro Hopp & Kärlek

jag vet ...

Publicerad 2012-07-26 21:27:19 i Allmänt

Jag vet vad hon har gjort! du behöver inte säga det precis hela tiden! JAG VET !! .. Vi har varit utan mat men hon försökte iaf göra sitt bästa så att vi skulle få mätta magar och må bra ! tillslut gick det inte längre och vi fick flytta till dig! vilket inte är bra heller! hon är fortfarande min ****** och du kommer aldrig lyckas göra satt jag hatar henne elr tar bort kontakten med henne för att hon gjort som gjort! , men gjort och gjort och det ända hon kan göra är att försöka lösa allt fel hon gjort och börja om på nytt igen! man lär sig av sina misstag! .. hon har alltid funnits där för oss vilket du inte har! du förnekar allting du har gjort och kan inte erkänna något utan det ända du erkänner är att du har LITE alkohol problem. du har STORA alkohol problem! .. Så småningom så kommer detta få ett slut .. antagligen på ett bra eller dåligt sätt!

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-08-20 08:18:39

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: Hej!Nej det är ingen fara :)
jag är knappt online så jag tror nog inte att det skulle passa mig tyvärr men självklart kan jag visa stöd genom att gilla på FB :)
Linda

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-08-28 07:43:14

Tackar Linda ;D

Om du skulle känna suget av att snacka lite mode så vet du ju var vi finns


Svar: Absolut :)
Linda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela