Tro Hopp & Kärlek

Jag bara MÅSTE ha !!

Publicerad 2012-01-04 16:15:13 i Allmänt

Hellu !, gick och la mig rätt sent .. det blev imorse! sen vaknade jag vid 2 .. mådde illa. Är lite magsjuk tror jag! =(

Det blev inge barnvakt! jag ställde klockan på 9 men somna om lika fort som jag stängde av larmet. hehe.
och det blev ingen tandläkarn heller! som sagt .. somna om =P.

idag ska jag nog bara ta och sitta inne! beroende på hur min mage mår.. Illa måendet .. det skiter jag i.

23 dagar kvar då, tills mitt ALLT kommer =) ♥.

jag satt och kollade runt lite på nätet igår efter nått som gör håret tjockare och jag hittade ett schampoo och balsam! , jag ville bara klicka på beställ .. men har NO MONEY! =( .. jag tappar hår som satan och är verkligen jätte tunn hårig! Fan ..


- Balsam .. 179 kr
Schampoo .. 179 kr


+ frakt .. 50 kr

Jag bara MÅSTE beställa när jag har pengar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela