Tro Hopp & Kärlek

Du och jag syster , du och jag <3

Publicerad 2012-01-09 01:50:01 i Allmänt

Jag Ville bara skriva att jag hatar att allt e så konstigt!
du & Jag var tätare än nånsin förut!
Du var inte bara min syster utan min bästavän!
Jag Saknar Den Therese som alltid var vid mig!
Jag saknar den Therese Som jag kunde ha min natt humor med på nätterna!
& Jag saknar att ha cat fight med dig.
Jag saknar allt syster!
Jag blir Ledsen av bara tanken att allt har blivit såhär!
Jag får ta emot alla "motgångar" själv nu..
Förut hade jag alltid dig att luta mig mot.. men nu har jag bara mig själv.
Jag har ingen att dela allt skit här hemma med!
Jag är ensam om att må skit här hemma och det är jag glad för , för att du slipper det! ♥
Jag Saknar Min Puff!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela