Tro Hopp & Kärlek

Sanning frågor!

Publicerad 2012-02-02 23:58:31 i Allmänt

Ligger här i min säng och tänkte köra egna sanning frågor för tidsfördriv. * har du någonsin ljugit för din nuvarande pojkvän? - nej. * har du någonsin mobbat en lärare ? - jag har ju gjort en sak mot en gammal lärare men vet inte om man kan kalla det för mobbning. * har du någonsin snott något från skolan, föräldrar eller från folk du inte känner ? - ja på allting tyvärr. * har du någonsin ljugit om din ålder ? - nej. * har du velat slagit någon ? - om jag har! * vem litar du mest på ? - egentligen kan man bara lita på sig själv ? Men jag litar faktiskt mest på min syster!. * har du någon hemlighet som du inte har berättat för dina kompisar ? - nej. Det var det. Men aa .. Eftersom att jag varken har läsare eller någon som kommenterar så kan jag inte be läsarna att ställa frågor. Haha fail. Men ja , nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela