Tro Hopp & Kärlek

Kalmar! = Babe ♥

Publicerad 2012-02-28 11:32:51 i Allmänt

Hej hej ! sitter här hemma hos Älskling och lyssnar på lugna favoriter och har precis färgat håret så sitter och väntar på att jag ska få skölja ut det! :)
Jag kom hit i fredags! :) så underbart att få vara med mitt Allt igen ! :).
buss resan hit gick super! var mycket folk på bussen från start men dom flesta klev av i norrköping så jag fick en plats för mig själv till slut :).
Tyvärr så åker jag hem när lovet är slut! alltså så åker jag hem igen om 5 dagar, på söndag!
sen är det bara skolan som gäller igen! =/


Nu vet jag absolut inte vad jag ska göra! kanske ta och spela något :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela