Tro Hopp & Kärlek

GMorgon

Publicerad 2011-09-18 10:08:28 i Allmänt

GodMorgon !

Gick och la mig klockan 7 igår och vakna kl tjugo över 7 imorse.
det är ganska mysigt att vara uppe så tidigt och bara slappa och ta det lugnt, inte stressa med något.
men det skulle vara ännu mysigare då om Älsklingen var här ♥
idag har jag inga planer alls. Väntar på syrran som ska komma sen så drar vi ner till affären och köper kattmat och en dricka. härligt.
imorgon så äre skola igen, så jag måste gå hela veckan ut och veckan därpå för jag var sjuk denna vecka som var,
Förkyld och hostig men det är mycket bättre nu så det är bara att gå upp tidigt och göra sig redo för skolan.
I oktober så får jag träffa min Älskling igen.. usch kan inte tiden gå så mycket fortare.. kan det inte vara oktober nu!
10 veckor kvar sen fyller jag och syrran år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela