Tro Hopp & Kärlek

vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer , längtar efter något som kan rädda mig

Publicerad 2011-11-17 19:42:30 i Allmänt

Hellu!
sitter här ensam i rummet like always! e Verkligen nere .. Saknaden är så jävla stor att jag blir små deprimerad av att veta att jag inte kan vara med dig! Vill bara kunna ta sl/sj till dig liksom.. orkar verkligen inte vänta tills lov eller tills man får pengar! men jag/vi blir tvungen/tvungna.
Asså!!!!! JAG VILL HA DIG HÄR & DET ÄR NUUUUUU!!! :( ♥♥
Idag så har jag bara varit i skolan .. fick sluta efter lunch eftersom att lärarn vi skulle ha inte var där! YEAY! =D
Har även tvättat HELA dagen sen kl 1 idag :O och det är 1 timme och 30 min kvar tills jag är precis klar med all tvätt! usch inte alls kul ju :(.
imorgon är det fredag och då slutar man vid 12 och Linda följer med =D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela