Tro Hopp & Kärlek

Så ere

Publicerad 2011-11-26 01:00:06 i Allmänt

Gissa vem som inte kan sova ? , Jo jag -.-
Idag så firades jag och sis igen! jag fick av Therese 1 mascara och lösögonfransar :D, Tack! :) ♥
Brorsan är här med sina ungar, har busat förfullt med hans tvilling pojkar! och skit kul att träffa Emelie! länge sen nu ju :) , ikv så får jag ligga och sova på soffan men skulle egentligen sova skavfötters med emelie men hon tog typ upp hela sängen så jag gick och la mig här ist :P.
Imorgon så ska jag dra och handla jul klappar :D , jag har en idé som jag ska köpa till my LOVE! , hoppas bara att jag hittar't det jag behöver! :D ♥ , men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till tjejerna :O.
snart drar jag till Älsklingen förresten! i ungefär 2 veckor!!!!! FYFAN VAD UNDERBART!!! Längtar som fan! länge sen jag träffade honom ju  :'(.
Nej .. nu ska jag försöka fördriva tiden med nått :O
Puss På're !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela