Tro Hopp & Kärlek

Glad Cheey!!

Publicerad 2011-11-30 23:25:39 i Allmänt

Hellu!!!!
Skit skönt att duscha verkligen! var ett tag sen nu , haha ;)
Imorgon åker jag till Älsklingen!!! Är där i 2 veckor och 4 fucking dagar!! helt jävla underbart!!!!!
GLAD TJEEEEEJ! =D ♥
Jag har iaf packat, nästan allt! Det  är bara datan , mobil laddaren & den där saken till Babe! sen är jag helt redo för att sova och sedan vakna helt galen! =D
Jag har sagt hela dagen idag och igår att jag ska åka till älsklingen! hihi! har ju saknat/saknar han såååååå mycket!
ska verkligen bli fett med grymt BÄST att bara få vara med honom så länge! det är länge för mig eftersom att vi inte träffas så mycket, så =) , men jag kommer sakna mina Flikkor, faktiskt. men men .. vi syns ändå snart =).
Nej men nu ska jag faktiskt ta och föna håret och sedan göra té och sätta mig vid tv:n och Längta galet mycket vidare! =) ♥

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-12-03 10:47:26

Dagens fråga på bloggen!



Svara gärna, kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela