Tro Hopp & Kärlek

,.,.,.,

Publicerad 2011-11-27 20:53:05 i Allmänt

Fy vad det blåser! jävla berit! , kan det inte komma snö ist =D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Killen: Jag Älskar dig!
Tjejen: Jag tror dig inte
Killen: kan bevisa genom att säga det till hela världen
Tjejen: Ja gör det
Killen: (viskar i tjejens öra) JAG ÄLSKAR DEJ
Tjejen: du skulle ju säga det till hela världen ?

Killen: du är min värld
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hehe , den var lite gullig faktiskt.
Ne , men idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! vart ute lite med tjejerna :)
Imorgon så ska jag till skolan för att hämta arbetsuppgifter som jag ska ha med mig när jag åker till Älsklingen!
Längtar som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela