Tro Hopp & Kärlek

Äggl....

Publicerad 2011-11-13 21:36:12 i Allmänt

hellu nu vare ett tag sen jag skrev!
jag har precis kommit in efter att ha varit med Bästevän Wikkan! ♥
och just nu sitter jag här i sängen med gaser! Det luktar så jävla illa men luktar ändå gott på samma gång. men jag klarar ändå knappt av att sitta kvar och sniffa! :O Det luktar verkligen Äggmök :(.
Höhö .. nu så vet jag absolut inte vad jag ska göra .. jag har redan kollat min facebook som absolut inte är rolig .. händer inga roliga händelser! och nu så har jag bloggat, så .. vad finns kvar att göra ? NOTHING :(
Jag vill vara med min prins!!! Koooooom till mig babe! :'( ♥
jag och Viktoria för några/nått år sen :)

Kommentarer

Postat av: 16 år och gravid i V.20

Publicerad 2011-11-14 08:47:17

du är så jävl äcklig :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela