Tro Hopp & Kärlek

Aaa...

Publicerad 2011-11-26 11:26:49 i Allmänt

någon som...
någon som förstår dig: Min syster!
någon som du saknar: Min underbara Pojkvän
något som du längtar efter: Tills jag åker till killen , Jul , Nyår och tills jag är 18!
någon som du hatar: inte hatar direkt



vem :
Vem kramade dig senast: Pappa ?
vem pussade dig senast: Mamma ?
vem ringde dig senast: Therese
vem ringde du senast: ingen aning!
vem var hemma hos dig senast: Linda m.m
vem var du hemma hos senast: Linda


har du...
har du några kärleksproblem: Nä ?
har du ätit något idag: Äggröra =D
har du pratat med någon idag: Jao
har du gråtit idag: Nä
har du skrattat idag:


jag...
är singel: Nej
vill ha: Älskling här!
är rädd för att bli övergiven: Lämnad snarare .. aa
svär ofta: lite då och då kanske
sjunger i duschen: Nah
är en morgon person: Absolut inte!
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nah
är kär i kärleken: öh..
skrattar åt mina egna skämt:  Många gånger :P
vill ha barn: Självklart!
skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Vill göra't :(


har du...
glasögon/linser: Nah
piercingar: Aa
pojk/flickvän: Ja! och jag Älskar honom mer än något annat! ♥
jobb: Nah
färgat håret: Många gånger
bra självförtroende: Helt på botten (mer än ofta)
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, vem har inte ?
varit kär: är kär! ♥
dumpat någon: Aa
gjort något olagligt: Säkert ?
somnat i skolan: Nästan :P
brutit ett ben: Aa
sett en fallande stjärna och önskat mig något: haha .. aa :$
gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Säkert
smugit ut utan lov: tror det ?
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Har säkert hänt
en hemlighet som ingen vet: Nä ?
sovit en hel dag:
somnat gråtande: Många gånger

brukar du...
titta dig själv i spegeln: inte ofta
ha ångest: nä ?
drömma mardrömmar: det var riktigt länge sen
klä dig i svart: Aa
hata folk: Aa
lita på folk: Vissa


sista person som...
sov i din säng: emelie
fick dig att gråta: vet inte
du delade dricka med: Linda typ
skrek på dig: No one
du fick sms från: Älskling

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-11-26 11:29:25

sv: jaa jag med! :o bara min kille som e dryg alltså.. -.-'

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela