Tro Hopp & Kärlek

Ny blogg design och nyårs olycka typ, mindre mindre än

Publicerad 2011-01-04 14:03:25 i Allmänt

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev.
på nyår var jag här hemma med mamma, Therese , Mammas kompis + 2 barn + dotterns 2 barn.
jag, dottern yasmine, sonen douglas och Mammas kompis jeanette var ute och smällde vid 12-halv1-1
så efter en stund går yasmine fram och tänder en låda med massa olika.
så en smällare ur lådan flyger snett in i buskarna så jag douglas och yasmine springer in men hinner inte in och en smällare flyger mot oss och träffar mitt ben och smälls på mitt ben.
så här såg det ut, ingen bra bild! :(



Det sved och brändes när den väl smällde sen gjorde det ej ont, sen kändes det lite och nu ser det ut så här (man ser typ inget)





svarta linjer är ungefär slutet av blåmärket
röd pil är där den smälldes typ, ( det ser man )


synd att det blev så jävla dåliga bilder!! puhu!

sakanr Tumba där jag bodde förut ! :(.
ska sova hos markus idag jag och thäss, så ska upp och väcka henne så vi får äta och packa lite :)...




Viktoria Bästis bor i röda
Linda Bästis bor i ljus lila
Jag och Therese Bodde i Rosa för typ 2 år sedan sista gången
Mammas kompis Jeanette bor i Blåa
i Lila bor Mika som jag har varit tsm med , länge sen
mörk gröna bor en gamal kompis mormor/farmor, när ingen bodde dära så hoppade alla "barnen då" i deras buskar, skit kul. sen gick inte det för att dom flytta in dit.
grön aktiga färgen brevid rosa där bor en sur tant och gubbe som verkligen ogillade oss men sen när vi flyttade så log dom åt allt och alla, till och med oss :O
i orange bor en kille med sin familj som Linda har varit tillsammans med
Ljusgröna brevid mörk lila där bor typ utlänningar, jag ser dom aldrig.








BLOGG DESIGENEN ÄR FITTIG ????
ÄNDRAR NÄR JAG VÄL HAR CHANSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela