Tro Hopp & Kärlek

im just a dreamer, i dream my life away

Publicerad 2011-02-12 11:39:14 i Allmänt

Hellu !

just nu sitter jag och syrran och sjunger på , Hero of war - rise against
Såå bra!



idag så vet jag faktiskt inte vad som ska ske, får se.
Jag vill åka till Huddinge och umgås lite med några dära men kommer inte få av pappa så blir då att vi är med honom och kollar på film, får försöka fråga snällt!

sitter nu och lyssnar på en låt som faktiskt är bra, fast jag inte gilla ozzy osbourne
Ozzy Osbourne - Dreamer



nog med låtar.
idag är det lördag alltså 2 dagar kvar tills Alla hjärtans dag som jag absolut typ inte har nytta av.
asså, jag hoppas att man får åka till huddinge men då blir det sent och pappa säger typ en tid som att vi ska vara hos honom här 12, men det kommer bli att vi kommer ta sista bussen därifrån som går 12 över 12 och då är jag och syrrans alltså här vid 1 beroende på när bussen går.
kommer absolut inte få av honom :( , men ne, jag skiter i vad han säger.
nu ska jag ta en cigg och vänta på att toan blir ledig, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela