Tro Hopp & Kärlek

hahaha

Publicerad 2011-02-11 23:14:37 i Allmänt

sitter hemma hos pappa!
jag och syrran har varit nere i Tumba Centrum och handlar en BH vardera och ett 3-Pack string trosor, det behövdes när alla kläder är hemma hos mamsen! <3
vilket jävla väder det har varit idag btw :O, skönt att bussarna går nu och skönt att det inte blev någon skola heller, men hade ändå inte tänk att gå (A).

sitter och lyssnar på en låt som jag fick av en av mina Flickvänner! (A)
kan fan inte tro att det är Sebastian krantz som sjunger :S , men riktigt bra!

asså jag fick värsta hjärn släppet nu, jag satt och skrev då jag plötsligt fick skriva om igen, så mada fucking irriterande -.-, elr vaddå ? tänk om jag hade skrivit värsta inlägget så försvinner allt, då skulle jag blivit galen och skulle skitit i att skriva om allt.

igår var jag och gymmade med min flickvänner (A), har värsta träningsvärken i min feta mage, helt otroligt! allt fett borde ju stoppa träningsvärk, elr ? , nu e jag allt blond i hjärnan, men man har ju sina sjuka tankar ibland, right ? :D

Btw, jag fick skratta lite när jag såg hur min statistik såg ut, haha, herrugud (finns ingen gud, och har ingen tro på han heller), kommer komma en bild när jag är done! :P
Men jag får fan allt ta och skärpa mig, nej nu säger jag till mig själv: Hörru du din feta gris, ge fan i att vara så lat och börja skriva! :)

Asså, jag längtar till 31 Mars!! då en av mina flickvänner blir 18 år ! :D , då blire kryssning föfan! hihiih :D
om hon vill känna sig stor kan hon ju köpa cigg till mig ?! (A)

Jag Älskar och saknar dig Mamma! <3 , vill komma hem Till Mölnbo snart! puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela