Tro Hopp & Kärlek

!

Publicerad 2011-12-20 00:11:28 i Allmänt

Jag Saknar Dig Mitt Hjärta!


Im home! inte alls kul! , var ju som sagt hos my everything i 2 v och 4 dagar! kan erkänna att till en början så fick jag lite hemlängtan och ville hem och träffa tjejerna! men när dagarna väl närmade sig så ville jag absolut inte hem! Vill bara få vara med Älsklingen precis när fan jag vill! Men tyvärr så går det ju inte!
Ibland så trivs jag här hemma men ofta så gör jag det inte! jag trivs i Älsklingens närhet!
Det var skönt att få komma bort från ghettot lite och bara få vara med Hjärtat.. bara han och jag.
Men.. han kommer om 2 dagar! vilket gör mig glad än nere! Men han kommer inte ha så mycket tid till att vara med mig (?) , plugga suger verkligen! men måste man så måste man ju.


När jag vaknar efter att ha gått och lagt mig (med tanke på att klockan är efter tolv) så ska jag ta och gå ner till centrum med pappa och handla hem julmat! sen efter det så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt! fårse vad dagen bjuder på! men nu ska jag väl ta och borsta tänderna, ta bort sminket och ta och nanna kudde!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela