Tro Hopp & Kärlek

Saknaden är grymt stor!

Publicerad 2011-08-22 16:08:18 i Allmänt

jag är fett nere!
min babe har flyttat ner till öland nu,.. förhoppningstvist i bara ett år!
saknar honom galet bra mycket. Vill bara vara med honom nu och föralltid.
vettefan hur jag kan hantera detta. Det var igår han flyttade och jag böla som en gris hela dagen med mellanrum.
idag har jag bara bölat 1 gång så här långt och det är ju bra. men det borde bli bättre nu när skolan ändå börjar, då är jag ändå i skolan och gör annat ist för att sitta här hemma elr på gården och tänka. 

jag fick en ros av honom i lördags en rosa :) , men den är tyvärr halvt rutten elr inte riktigt än men det börjar synas att det vissnar snart :( , Älskar dig bby!
Älskling skrev ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela