Tro Hopp & Kärlek

jag fick ett vykort från din hjärna idag! den har en skön semester.

Publicerad 2010-07-30 14:58:34 i Allmänt

hej hej.

igår kom min brors tvilling pojkar. dom är så söta =).
men i morgon åker dom hem med sin syster Emelie =(.

idag är det lite eller mycket finare väder än igår. så undrar vad man ska hitta på idag.. kanske ska sminka sig och ta kort =). får då bli när pojkarna har lagt sig för mamma behöver hjälp med att passa dom.. kan förstå mamma om hon hade det jobbigt med mig och syster!  2 stycken som springer omkring.

jag fick ett vykort från din hjärna idag! den har en skön semester.

det lät lite roligt. sitter och kollar på den där bondgården med djur och ena kossan heter Otis. =P
man får inte bestämma vad man kan titta på när man har barn här =P.

Tänkte ta dagens kändis oxå =)



ÄR: Celine dion =)
För hon sjunger otroligt bra och är en av mina idoler! + till henne. hon väntar även sitt andra barn :).


Namn: Céline Marie Claudette Dion

Född: 30 mars 1968 i Charlemagne, Québec i Kanada

Céline Dion är en av världens största artister. En av hennes största hitlåtar är My Heart Will Go On från filmen Titanic 1997. Dion skulle ha genomfört sin andra spelning i Sverige år 1998, men hon kom inte på grund att hennes man René drabbats av cancer.


Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-07-30 16:29:53

Så bra! Det är bra här med. Vad gör du då?? :)

Postat av: Skvaller Bruden!

Publicerad 2010-07-30 18:40:46

Hejsan alla skvaller sugna människor!

Vill ni läsa riktigt smaskigt skvaller, kanske hissa och dissa lite? Ja, då är min blogg perfekt för er! Klicka in på min blogg: http://newpants.blogg.se! Hoppas du gillar den.. Eller.. Ni kommer ÄLSKA den! Puss!

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-30 19:34:37

sv: tackar :)

har du haft en fin dag?



var gärna med i min nya tävling om en snygg kimono med pärlor

/Shoppaholly

Postat av: moa

Publicerad 2010-07-30 19:42:32

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela