Tro Hopp & Kärlek

Dagens kändis.

Publicerad 2010-07-26 17:49:37 i Allmänt

hej hej.
det var ett tag sen jag skrev så det har hänt lite grejer.

i helgen ska jag på Malmköping's Marknad eller  så ska jag till Tumba.
vet inte vad. jag vill ju sova hos viktoria för det var ett tag sen.

Igår kom jag hem från norrköping. var där över helgen med, Emelie min kusin, Linda och Therese.
hade faktiskt kul. det är nog roligaste helgen ever. har varit med Linda en hel del.
jag och Therese sov över hos henne i 4 dagar sen åkte vi hem i 2 dagar så åkte vi båt tillsammans sen nästa dag när vi skulle åka hem så åkte vi hem till henne så att hon fick byta kläder och så sen lite senare samma dag så åkte vi hem till oss och då sov hon hos mig och Therese i 4 dagar sen åkte vi till norrköping sen igår åkte hon hem. så sammanlagt har vi varit med varandra i typ 11 dagar.

idag ska jag inte göra så mycket, ska nog bara städa rummet sen kanske sminka mig och ta kort.



ÄR tyra Banks.
hon blev dagens kändis för att jag gillar henne. hon är en av mina idoler. jag brukar titta på The tyra banks show.

Namn: Tyra Banks

Ålder: 36

Född: 4 December 1973 i inlgewood, Los Angeles, USA

Känd för: Tyra Banks är en amerikansk fotomodell och programledare för America's Next topmodel och The Tyra Banks Show.

Yrke: Skådis.











Hon är bara så jävla bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela