Tro Hopp & Kärlek

Ekenbergska den 25 Augusti.

Publicerad 2010-07-29 12:44:44 i Allmänt

hej hej.

idag klev jag upp ur sängen kl halv 12. skulle igentligen följt med min syster till tandläkaren men det orkade jag inte eftersom att jag somnade ganska sent igår. Vilket fint väder det är ute .. eller inte. spöregn.
men eftersom att det är regn ute så kanske jag kan passa på att sminka mig och ta lite kort.
och.. nu måste jag bara skriva det här men min vänstra tutte är myyyycket större än den högra!
asså... pinsamt ju =(. man ser verkligen skillnaden.

har spelat uno med Syrran och brorsans unge. Syrran vann första omgången och jag andra.

Den 25 augusti så börjar jag och syrran i Ekenbergska. Är lite nervös men vill ändå börja redan imorgon för först så vill jag se hur klassen ser ut. sen så aa.. jag vet inte mer.. men vill ändå inte börja så snart. är grymt nervös redan nu liksom. Jag är först blyg och det brukar inte bli så bra i skolan när man är blyg. men det beror på hur klassen är när det gäller blyga personer. Förra klassen var ju helt störda typ. Men vissa av dom försökte faktiskt men det tar ett tag iaf för mig och syrran att inte vara blyg för folk. men dom gav upp typ. men vissa av dom gillade verkligen att " reta " mig och syrran. eller reta kanske man inte ska säga, men vet inte vad jag ska säga för ord. men men skiit i det, bryr mig inte om någon av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela