Tro Hopp & Kärlek

billionire - feat. bruno mars - travie mcCoy.

Publicerad 2010-07-28 18:02:50 i Allmänt





hej hej..

sitter och lyssnar på billionire - feat. bruno mars - travie mcCoy.

idag har jag inte gjort någonting typ, har lagat mat och kollat på tv och suttit vid datorn.
imorgon har jag inget planerat, får se vad som händer.
igår tog jag lite bilder som finns lite längre ner.

Mamma är och hämtar min bror och hans tjej och deras unge Ebba och min moster följde med.
mamma och min moster hämtar dom i trollhättan eller nej juste det var inte där det var några mil där ifrån.
så jag ringde henne får några timmar sen och då hade dom åkt 16 Mil. men nu var dom i tumba och släppte av dom. Min andra brors barn Emelie ska komma hit också :). hon stannar nog inte så länge säkert bara någon dag för hon brukar få hemlängtan =/. men det är kul att ha henne här.
jag hör nu att dom är hemma.. har fönstret öppet så det är därför jag hör dom =P.

Puss Puss, ha det <3 :)








ME


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela