Tro Hopp & Kärlek

Behöver Tips...

Publicerad 2010-07-27 13:41:11 i Allmänt

hej hej.

vet du vad jag märkte igår ?? ,, att jag inte har skrivit i den här bloggen sen början av vintern.

Igår tog jag inga kort men kanske ska göra det idag.
och ÄNTLIGEN är det fint väder !!

jag kom och tänka på en sak igår.. jag och syrran ska skriva ett papper där det står hur mycker våran mamma betyder. Skulle beehöva lite tips på vad vi kan skriva. skulle uppskattas =).

asså.. har ingen aning om vad jag ska göra.. kanske ska ut och passa på att sola medans solen är framme.
ÅH NEJ... kom just på att jag måste städa rummet =( .. kan det bli tråkigare !?!!.
men som tur är så delar jag och syrran rum så det går snabbare att städa. men nu måste jag ut och Hänga tvätt .-'' !!


 PS: mina ögonbryn ser jätte långa ut med det är dom inte.. det ser bara så ut =P .
samma sak med mina läppar.. min underläpp ser större och fetare ut än över, men det är den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela