Tro Hopp & Kärlek

Maxen ! <3

Publicerad 2010-12-14 13:01:30 i Allmänt





- Hello


Idag kommer min Max hem igen.
Han var först hos min kusin och hans tjej men det gick inte att han var där tillslut
för att kusinens tjej hade gått till veterinärn med han och då sa
veterinären att han var opålitligt men det är han absolut inte!
så min pappa fick ta honom och nu har Maxen vart hos honom
några veckor men idag så tänkte idiot till pappa avliva honom
säkert om inte mamma tog honom. så pappa ska åka och lämna honom här idag.
visst det är skit kul att Max ska komma hem igen men jag är så jävla lat så han
kommer inte få den promenad han behöver, men nu ska jag verkligen försöka att
lyfta mitt feta arsle och ta honom ut satt han får sina promenader.
Annars måste vi ju sätta honom på blocket eller något men det är ingen som vill av mig syrran och mamma.

idag var jag hemma från skolan för att vi skullle åka in till stan (sthlm) och julhandla men jag och syrran har inga pengar så vad är det för mening med att följa med då ?

idag ska jag bara vara hemma tror jag.. orkar inte röra på mig så mycket idag, fast det behövs.
men men, får se om jag tar lite bilder på mig som osminkad.. hum..
där har jag något att fundera på! hihi

det är bara 3 mada fucking dar kvar tills det är jullov!! fyfan vad härligt :D
sen så börjar man den 10 januari igen :).

imorgon i skolan så har jag för mig att det bara är pyssel typ. får hoppas att det är så.
det är ju absolut inga lektioner kvar !! YES =D
pyssel är KUL ! :)
så det så!


Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2010-12-15 18:52:18

sv: hihi tack så mkt :D

Postat av: liindblaads

Publicerad 2010-12-15 22:35:40

haha okej da :P

men jags er väl bättre ut nu

Postat av: Millah

Publicerad 2010-12-16 19:30:01

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Publicerad 2010-12-17 19:29:47

Sov sött =)

KrAmSiSaR <3

; )

Postat av: Foton av Emma

Publicerad 2010-12-21 14:54:17

Det går inte att kommentera dina inlägg!!:S

Svar: Skumt :S
Linda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela