Tro Hopp & Kärlek

vafan .. du börja som 13 och jag som 14-15 typ !

Publicerad 2010-12-01 18:53:21 i Allmänt

hej hej.

Apropå rökningen så vill mamma att vi slutar på en gång.
men jag tycker att vi borde få bestämma det själv! allvarligt .. hon började röka när hon var 13
så vi borde få röka nu när vi är 16!!!!!

imorgon blir det bowling med dom som är i skolan, vilket är typ inte alls många! :O .. typ , jag,Therese,Andreas,Calle och nog Cecilia och ingen mer tror jag :O, alla andra är ute på prao och kommer tillbaka nästa vecka tror jag .. utom 3orna!

jag skulle igentligen ha tagit lite bilder på mig själv idag men kl var så mkt och det var ändå så kallt så det blev inge. får se lite senare idag om det blir något.

men jag har ont i magen och kommer få ruttna i det här huset förevigt, puss!

Kommentarer

Postat av: Marvin

Publicerad 2010-12-02 03:35:27

Jag kan hålla med din mamma och tycker bör vänta efter tills du fyller 18 åår iställe.

Då är du mer självständigt och kan inte din mamma säga nåt direkt.

Känner många unga din ålder som vill visa upp sig för sina vänner och tycker är coolt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela