Tro Hopp & Kärlek

Att älska sig själv är början på en livslång kärlekshistoria

Publicerad 2010-12-21 13:09:21 i Allmänt

- Hej hej

igår var jag Viktoria Therese Linda och Calle och handlade lite julklappar!
vi började med att handla lite i södertälje och där hittade jag en tändare Till Calle med hans namn på så
han fick den och jag fick en med mitt namn på av calle.
sen hittade jag ett Bitch halsband till viktoria, hon sa att hon ville ha en sådan så när hon gick bort köpte jag den.
Therese Gav mig en Piercing som jag ville ha :D
En Fjäril som är lila :D.
Tyvärr så har jag inte  hittat något till Therese, men jag och Therese komer få pengar av pappa antagligen
på Onsdag eller Torsdag så då ska jag köpa en sak som hon vill ha ;).
ska nog köpa en till mig själv också , haha.
sen åkte vi till stan och där köpte jag och Therese 5 par tights till Linda och viktoria, vardera alltså.
Så köpte viktoria 1 skit bra mascara och en tröja till Linda, Vill ha den mascaran xD
Linda köpte örhängen till Viktoria, fina :)
och jag fick Bh och Trosa av Linda och Viktoria, jätte fin men förstor bara :(.
strl på BH: 75 C
strl på Trosor: 40
en aning stort, iaf BHn var stor har inte testat Trosorna än.
men jag har förhoppningsvis något att växa i :).
Tack För sakerna jag fick! :)
och om ni säger likadant säger jag nu, varsogod :D

jag måste nu ta max och sen efter det åker vi till kungenskurva och tittar på skor te mig och Therese.
Får bara hoppas att Mamma och Pappa har tålamod, men speciellt jag Och Thäss :P

Skriver nog mera ikv - Puss Puss

Kommentarer

Postat av: O L I V I A

Publicerad 2010-12-22 12:12:01

Allt bra ? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela