Tro Hopp & Kärlek

idag blev det halv tio !

Publicerad 2009-08-12 09:42:00 i Allmänt

Hellu, nu vaknade jag inte så sent. klockan är bara halv 10. så jag ska strax äta frukost ska bara skriva det hära inlägget och sen skriva på min andra blogg www.metrobloggen.se/uniimportant kolla gärna in den.
idag ska jag och syrran kanske vara med Elina en polare hon bor i järna nästan vid våran skola satt det är en bit dit elr det tar 10 minuter med bil men det känns långt. men just nu har vu ju ingen bil som jag redan har skrivit så vi får väl ta och låna mosters bil. hon bor granne med oss.
men skriver lite mer senare för måste hinna skriva i metro oxå.

KYSS & SMEK </3

                                   gillar min hårfärg dära :D
 den här bilden kommer jag ihåg x)
jag och linda klottrade på varandras ryggar.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela