Tro Hopp & Kärlek

Euuuuw broken ankel !

Publicerad 2009-08-12 12:23:22 i Allmänt



Det blev ingen Elina idag tyvärr, berit kunde inte sjussa för hon ska åka till södertälje och stanna dära.
men får väl bli på fredag elr ngt.
asså jag kommer verkligen inte ha något att göra -.-'
Får väl bara sitta vid min mini laptop hela dagen x)
asså... jag...  jag saknar att ha en kille.  får fan börja träffa killar.
men jag vågar inte träffa dom själva för jag är FU*king BLYG!!!!!!
hatar att vara blyg -.-'
men det får jag fan ta och ändra.
sitter och kollar på scarred skit vidrigt men bra jag lägger in lite olika.



den här är ingeting med scarred med den är skita rolig xD
hahahahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela