Tro Hopp & Kärlek

Skola om 1 vecka

Publicerad 2009-08-11 23:36:05 i Allmänt

Hellu, det var ett bra tag sen jag skrev den hära bloggen är minst 1-2 år gammal och det här är liksom mitt första inlägg.
så ja man kan säga att jag är ny hära.
idag har jag inte gjort så mycket eftersom att jag vaknade klockan kvart över tre.

imorgon ska kanske jag och syrran vara med Elina eller så blire Tumba men det tror jag värkligen inte blir för pappa har bilen och han sover hos F&F satt det blir närmare till hans jobb så blire inte så mkt soppa.
jag kom och tänka på att tänk om jag var lika känd som kissie det skulle vara något det. tänk att man kan bli känd genom en blogg.
jag ska strax upp och lägga mig men vet inte om jag pallar men hur kan man inte palla det.
det är 1 vecka kvar tills skolan börjar igen, längtar inte. fast det kanske är bra att längta men inte till skolan.
// KYSS & SMEK //

nerlen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela