Tro Hopp & Kärlek

så JÄVLA TÖNTIGT FULT !

Publicerad 2009-08-17 21:43:39 i Allmänt

hej hej, jag var bara tvungen att skriva lite innan jag går upp och lägger mig. det är liksom skola imorgon och jag måste upp klockan halv 6 - 6. fyfan vad jobbigt men vi går till 12 imorgon och jag är hemma ungefär 1 för det tar typ 1 timme för skol bussen att komma hit till mig. hoppas att det inte är många som ska åka skolbuss imorgon iaf inte på den jag åker för då tar det bara längre tid hem :(.
det jag tycker är så JÄVLA TÖNTIGT när folk lägger in videoinlägg när dom bah: Hej Bloggen. med värsta "fjortis" rösten.
URSCH så jävla pinsamt fult. fattar inte hur dom kan. !!!!
sen så såg att en kille hade gjort videoinlägg han var så jävla snygg :O
skit asså. kan ju inte lägga ut den eftersom han kanske inte vill fast då skulle han nog inte lagt ut den på youtube men ändå tänk om han liksom råkar titta förbi har på min blogg liksom så ser han att han är med hära. det skulle vara så pinsamt :P.
men aa har precis kommit hem från tumba har träffat viktoria <3 :D
Linda ville inte för att hon skulle på träning :(.
Tjaskigt. :P
 men nu är klockan halv 10 och jag måste bara borsta tänderna och sova för jag lovar att jag verkligen inte kommer upp imorgon oxå!
hatar att gå upp tidigt, fyy !
men jag vill ha mera läsare asså!
hur ska jag göra för att få mera läsare ?
någon som har ett bra förslag ? :)
men men NATTI NATT <3 :)

&smek

Rätt gammal bild på mig när jag var blond !

Kommentarer

Postat av: En Jätte Snäll Kille! ^^ <3

Publicerad 2009-12-19 20:44:34

Vilken Najs bild!, Jag Tkr du ska bli blond igen ^^

Postat av: Linda N'

Publicerad 2010-03-07 17:57:45

hehe, jaså ?, men eftersom jag är brunett så blir det typ skiit ful blond :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela