Tro Hopp & Kärlek

Ooops det var inte jag (A)

Publicerad 2009-08-14 18:15:06 i Allmänt

WOHO !
nu funkar  internet igeen, sladdarna satt bara fel liksoom, ooops det var inte jag. säger vi ^^
idag så har jag mamma therese emelie och berit varit hos Rickard och emelie och kollat på ebba
guud vad sööt och liten hon är hon är nog bara 51 lång, men rickard var inte hemma han jobbade.
men nu så är man hemma och pappa kom hem idag, neeeeeeej, för nu får man inte tvn för sig själv :(
klockan är redan 6 och vi har inte ätit middag en men jag antar att vi lagar mat när berit och emelie kommer hem.
det finns 3 emelie i släkten typ kan man säga elr jo:
Min brors tjej heter Emelie
Min brors barn heter Emelie
och Min Kusin heter Emelie.
så när jag skrrev att jag mamma therese emelie och berit har varit hos rickard och emelie så menar jag att kusin emelie följde med oss. förstår du ? :P
 jag lägger in bild(er) på Ebba Sen när jag har överfört dom till datorn.
får se när det blir .!:P
men men som sagt så kanske det blir Sthlm C imorgon elr kan man säga Sthlm C fattar man då ?
jag menar Sthlm City ;P
men ja... nu ska jag logga så &smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela