Tro Hopp & Kärlek

Måste Fixa mig !

Publicerad 2009-08-19 06:16:01 i Allmänt

hej hej klockan är nu 6 över 6. ska fixa mig och så sen ska jag till skolan.
 hemmigrån så åker jag och syrran skolbuss till mölnbo skolan och så går enebarn av skolbussen och får vänta på en annan skolbuss som åker till skolan.
 men i 8an så var det vinter och sviin kallt så var inte skolbussen där på typ 15-20 minuter man fick fan damp för det var så jävla kallt!
 men igår så när vi kom med skolbussen till mölnboskolan så stog den andra skolbussen inne! hallelulja !

min andedräkt är så jävla vidrig just nu måste äta frukost och borstatänderna satt man får lite fräs andedräkt iaf.

nej men nu är klockan 12 över 6 måste fixa mig och sånt!

Cia </3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela