Tro Hopp & Kärlek

aah jag måste sy !

Publicerad 2009-08-16 11:34:07 i Allmänt

Hellu, har precis vaknat och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.
kommer inte på något att skriva för det har inte hänt så mycket och så. men i morgon ska jag och Thäss till tumba men vi ska bara hälsa på för att vi har skola dagen efter alltså på tisdag.
kom på vad jag ska göra idag jag ska leta efter album och lägga in bilder på mig i ett album och i ett annat album lägga in på Thäss.
jag får fan damp för att det finns inget att göra och sen att skolan börjar på tisdag om 2 dagar.
och dom i Tumba börjar den 19 alltså på onsdag.
På torsdag ska jag och Thäss för hoppningsvist få våran månadspeng.
Wikkan börjar Ettan liksom hon  börjar i en annan skola :O
men det gör mig inget för vi går inte i samma skola ändå xD
åke gjorde ett litet skrap märke på Thäss (therese) hon bah: aah måste sy !
HAHAHAHAHA!   så jävla kul !
nej men nu har jag ont  i magen för att jag inte har pissat nu på morgon x)
trevligt att veta jag vet .
men jaa ciao / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela